-خیلی دلم هوای نوشتن کرده، اما میدونی؟ دیگه یادم رفته نوشتن رو. بهترین دستاوردی که تو نوجوونی کسب کرده بودم -نوشتن- رو الکیالکی از دست دادم، ضمن اینکه اصلا دیگه با محیط بلاگفا راحت نیستم.کاش یک خیری من و خودم......
ما را در سایت من و خودم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 8:46